Thursday, August 21, 2008

Bonjour,je suis de retour...

Γυρισα αυτη τη Κυριακη απο το Βελγιο. Περασα πολυ ωραια, ειδα ολοι την οικογενεια μου, εκανα βολτες σε διαφορετικες πολες του Βελγιου και της Γαλλιας (και λιγο Ιταλια).Αυτη τη χρονια ειχα πολλη ορεξη να ξαναδω τα μερη που ειχα ξεχασει. Μες στις χρονιες που ειμαι εδω αρχισα να ξεχναω μερικα μερη απο το Βελγιο, ηταν ευκαιρια να το κανω αυτη τη χρονια. Πηρα παρα πολλες φωτογραφίες απο εκει που πηγα. Στον υπολογιστη μου τα μοιρασα σε φακελο με καθε ονομα απο πολεις που πηγα, (Μονς, Βρυξελλες, Μπpουζ, Κνοτ, Τουρνε, Παρισι, Λιλ, Καρκασον,κτλ) συνολικα 14 διαφορετικα μερη. Εδω μερικες φωτογραφιες απο διαφορες πολεις.




Λιγες αναμνησεις απο της παιδικες μας χρονιες, η Χριστινα χαρηκε παρα πολυ ειχε 8 χρονια να τα δει (εγω πηγαινα εκει καθε φορα που πηγαιναμε Βελγιο). Το παλιο μας σπιτι, το σχολη που πηγαιναμε (εγω στο νηπιαγωγειο και η Χριστινα στο δημοτικο) μ'αυτον τον τοιχο στην αυλη που μου φαινοταν τοσο ψηλος τοτε^^.

Οταν πηγα στις Βρυξελλες, πηγα στο μουσειο κομικς για πρωτη φορα. Ειχανε ειδικη εκθεση για τα Στρουμφακια που γιορταζαν τα 30 χρονια τους νομιζω. Οπως βλεπετε στην δευτερη και τριτη φωτογραφια βρισκονταν πινακες με την εικονα και το ονομα των εκατω Στουμφακιων, αν και πρεπει να ειναι παραπανω με αυτους που εμφανιζοντα μετα στο κομικς, τελος παντον δεν εκατσα για να τα μετρησω^^













Φυσικα δεν εκανα μονο βολτες και κομικς στο ταξιδι μου. Εφαγα και ήπια παρα πολυ!!!
Εκει που ειμουν σιγουρη οτι ειχα βαλει κιλο (2-3^^) τελικα αδυνατισα 1/2 κιλο!!!! Αλλα πρεπει να παραδεχτώ οτι αρρωστησα για μια εβδομαδα και δεν μπορουσα να φαω τιποτα και ολο εκανα εμετο...ναι το ξερω καλα να παθω και ξερετε δεν το μετανιονω καθολου μ'αρεσει το φαϊ και να τρωω πολυ!!




Οσο για τα κομικς μας, εφερα παρα πολλα αυτη τη φορα πιο πολυ απο τις αλλες χρονιες, ηταν σχεδον ολα της Χρισιτνας (εεε ναι η δεσποινις δουλευει τωρα^^).Δυσκολευτηκα να πείσω το πατερα μου να μ'αφησει να αγορασω τοσα πολλα, ελεγε πως θα επαιρναν χωρο στο αμαξι και τι θα τα κανουμε και που θα τα βαλουμε...(ειχε δικιο για το τελευταιο-_-). Καταφερα να "κρυψω" μερικα στη βαλιτσα μου και στη τσαντα μου. Τη μερα που φυγαμε του δινω μονο τρεεις σακουλες και μου λεει:"Μονο αυτο? Και τα αλλα?" "Τα τακτοποιησα στη βαλιτσα μου" του ειπα. Χαρηκε αυτος, χαρηκα κι εγω.
Εδω μια φωτογραφια απο το θησαυρο μας και εβαλα γυρω γυρω μερικα αλμπουμ απο αυτα που πηραμε.











8 comments:

Sophia said...

Καλωσηρθες μικρη! Βλεπω ειχες τρελη ορεξη για ποστάρισμα! Φαινεται απο τις φωτογραφίες!

Τι καλααααα! Θελω κι εγω διακοπες! Αντε θα μου τα πεις απο κοντα σε λιγες ωρες...

Anonymous said...

Όλα ήταν όμορφα, μέχρι που έδειξες τα BD που πήρες.
ΟΚ,Ζηλεύω. Και δεν ξέρω και γαλλικά.
Καλωσήρθεεες!..

Anonymous said...

Αυτό το κουτί σε σχήμα σπιτάκι τι είχε μέσα;

Cotsos said...

Όταν το μόνο πρόβλημα όταν αγοράζεις κόμιξ είναι το πού θα χωρέσουν, είσαι σε καλό δρόμο... :P

Voula said...

Στο κουτι βρησκοταν(ναι τα φαγαμε ολα^^)σοκολατες,πιο συνγκεκρημενα πραλινες.

Τα κομιξς πρως το παρων βρησκονται στο τραπεζι της τραπεδαρια,δεν ξερω που θα τα βαλουμε,μαλλων θα πρεπει να παμε στα ΙΚΕΑ για να αγορασουμε μια BILLY

myrto said...

Τα BD τέλεια, ζηλεύω! Εχω διαβάσει μερικά και κάποια είναι από αυτα που είχα υπόψην μου να πάρω! Τα στρουμφακια γιορτάζουν τα 50 χρόνια φέτος!

Anonymous said...

"Τα κομιξς πρως το παρων βρησκονται στο τραπεζι της τραπεδαρια,δεν ξερω που θα τα βαλουμε,μαλλων θα πρεπει να παμε στα ΙΚΕΑ για να αγορασουμε μια BILLY"

Άν καί η BILLY δε χωράει στο σπίτι; Μάλλον θα πρέπει να αγοράσετε κι ένα καινούργιο διαμέρισμα.

Dammit, μου λείψατε. Υπομονή, σύντομα θα γίνω ζάμπλουτος,και θα πάρω ένα σπιτάκι Θεσ/νίκη για το χειμώνα.
Και μ'αρέσει που πίνετε φραπέ απ΄τό σέηκερ.

Anonymous said...

epiteloussssss.!vrhka atomo n mporesw na sunennohthw.vasika opou na nai skopeuw na paw taxidi sto beglio(bruges sugkekrimena),e k exw kapoia ''kena''.seimhoteon oti exw ksanapaei 2fores sto belgio apla fetos tha paw monh.mhpws tha mporouses na me bohthhseis?an nai afhnw email/msn:leo_pardali@hotmail.com
merci beaucoup a priori
(makari na to deis egkaira:p)
bisous